Friday, September 26, 2014

PENAFIAN

Segala iklan dan sebarang jawatan kosong yang dipaparkan melalui blog ini tiada sebarang kaitan dengan kami (http://jawatankosongg.blogspot.com).

Kami cuma menyampaikan maklumat tentang iklan ini daripada pihak asal yang menawarkan jawatan kosong tersebut.

Mungkin ada iklan dan informasi jawatan yang kami paparkan di blog ini kurang tepat.

Kami tidak akan bertanggungjawab atas segala masalah yang berlaku melalui  iklan jawatan kosong yang ditawar dan dipapar.

Maka, sebarang permohonan, pertanyaan, kekeliruan dan apa jua masalah yang anda hadapi berkenaan dengan jawatan yang ditawarkan, sila kemukakan pertanyaan tersebut  secara terus kepada Jabatan.Kementerian atau syarikat yang mengiklankan jawatan kosong tersebut, sama ada melalui email, laman web, nombor telefon mahupun kaedah kaedah lain yang boleh digunakan.

Kepada pengungjung blog yang berminat untuk memohon jawatan yang ditawarkan, sila ikuti arahan dan klik pada mana-mana pautan yang dipaparkan pada laman jawatankosongg.blogspot.com .

Kami juga tidak akan bertanggungjawab jika terdapat komen-komen yang negetif dan harus diingatkan bahawa jangan tinggalkan sebarang komen yang mendedahkan maklumat peribadi anda kepada umum. Kami tidak akan bertanggungjawab atas segala maklumat peribadi yang anda dedahkan.

Harap Maklum.Terima Kasih.