Saturday, September 6, 2014

BUAT DUIT DALAM BENTUK USD SETIAP BULAN

CARA PERTAMA : ADF.LY


JOM BUAT DUIT DENGAN ADF.LY

TENTANG ADF.LY

Adf.ly merupakan satu website yang menyediakan khidmat memendekkan URL /Link SECARA PERCUMA sama seperti bit.ly dan goo.gl.Namun ianya sedikit berbeza iaitu kita boleh menjana wang dengan setiap link yang kita telah pendekkan dan kongsikan di blogspot/website/forum dan sebagainya.

Apa yang menarik,setiap wang yang dijana akan dibayar dalam bentuk usd setiap bulan.Setiap pembayaran akan dibuat tepat pada masanya.

Berapa banyak wang yang saya boleh buat?

Kadar purata  yang dibayar ialah $ 4.00 bagi setiap seribu klik. $ 4,00 mungkin bunyi kecil, tetapi cuba berfikir untuk kali kedua. Berapa nilai wang jika $ 4.00 DITUKAR KE RINGGIT MALAYSIA?Berapa ramai orang menggunakan Facebook? Lebih 500 juta orang menggunakan Facebook setiap hari. Jika anda boleh mendapat walaupun sebahagian kecil daripada pengguna Facebook klik pada link anda, anda boleh mendapatkan jumlah yang besar. Salah satu cara  untuk menarik banyak pengguna untuk klik pada link anda adalah dengan menubuhkan kumpulan Facebook. Dengan itu, anda mampu menjana pendapatan dengan lebih cepat dan besar. Anda juga boleh membuat lebih banyak wang dengan membuat video dan hantar mereka ke Youtube dan meninggalkan pautan dalam keterangan.

Anda juga boleh mendapat banyak wang dengan menaja /referrals. Secara peribadi saya telah mendapat lebih banyak wang melalui referrals daripada saya dari cara-cara lain.

Pembayaran

Adf.ly sentiasa menepati waktu untuk tujuan pembayaran, jadi apabila anda telah memperoleh $ 5,00 pada akaun Adf.ly anda, pendapatan anda secara automatik akan dibayar ke dalam akaun PayPal atau Payoneer anda. Jika anda tidak mempunyai akaun Paypal atau Payoneer jangan kecewa atau berputus asa kerana anda boleh mendaftar akaun ini secara percuma di sini

Bagaimana untuk Dapatkan Trafik Untuk Pautan Adf.ly anda?

Sekarang soalan ialah bagaimana kita boleh mendapatkan trafik untuk link dan mendapatkan lebih banyak wang. Jadi untuk ini terdapat banyak petua dan cara untuk mendapatkan trafik ke link anda yang diberikan di bawah: 

1. Facebook.com
Berjuta-juta orang menggunakan Facebook setiap hari, jadi Facebook adalah cara terbaik untuk menghantar link anda dan menyiarkan mereka. 

2. Twitter.com
Dapatkan beberapa pengikut di Twitter dan menghantar link anda di sana supaya pengikut anda boleh klik pada pautan ini.

3. Youtube.com
Anda juga boleh menggunakan Youtube.com untuk link anda 

4. Buat Laman Web
Anda boleh membuat laman web percuma (blog atau laman google percuma) dan hantar link anda di laman web dengan kandungan anda.

5. Pelawa Rakan
Pelawa rakan-rakan anda untuk mengikuti pautan di laman web anda atau menjadi  referral anda.

6. Penggunaan Forum
Menulis posting atau komen di forum-forum untuk mempromosikan link anda dan laman web.

7.  Referral
 Referral benar-benar boleh meningkatkan pendapatan anda. Anda akan menerima 20% daripada pendapatan mereka dan 5% dari wang yang mereka belanjakan untuk pengiklanan dengan adfly.

Untuk mendaftar klik sini atau http://adf.ly/?id=724965 atau klik pada iklan adf di bawah




CARA KEDUA : POPADS

JOM BUAT DUIT DENGAN POPADS


Popads adalah satu iklan pop up.PopAds berikan kepada kita dua pilihan pengiklanan di blog yang menarik. Untuk pengetahuan, popads adalah salah satu iklan yang terbaik dan membayar ahlinya dengan nilai paling  yang tinggi berbanding iklan-iklan yang lain yang ada.

Pertama : popup window ialah iklan yang akan keluar apabila pengunjung klik pada mana-mana entri blog kita

Kedua   : popunder pula akan memaparkan iklan berdasarkan region pengunjung blog kita. Katakan seorang pengunjung datang ke blog kita dari Canada, maka iklan yang akan keluar ialah produk-produk yang ada kaitan dengan pengunjung dari Canada tersebut. Apabila ini berlaku, kemungkinan rate iklan/pendapatan kita akan jadi bertambah.

Apa yang menarik, PopAds akan membayar kepada kita bentuk matawang USD. Jadi, iklan yang dipaparkan memang lumayan disebabkan PopAds berdasarkan PPV (Pay-Per-View) serta PPC (Pay-Per-Click). Dan sebagai tambahan, rate pembayaran atau iklan adalah bersandarkan kepada pasaran semasa, jadi ia akan berubah-ubah.Secara mudahnya, bayangkan sahaja US Dollar ditukar kepada Ringgit Malaysia.( 1USD = ______ RINGGIT MALAYSIA )

Bagi tujuan pendaftaran ianya adalah percuma tetapi bukan semua blog akan dapat menggunakan PopAds. Ia bergantung kepada niche blog dan juga jumlah hits blog anda. Pengesahan akan dilakukan oleh PopAds, paling lama dalam masa kurang seminggu.

Jika blog anda diterpilih untuk meletakkan iklan PopAds, anda akan diberikan kod yang perlu anda letak dalam HTML blog anda.

Selain itu, PopAds juga memberi kelebihan buat blogger untuk hadkan iklan tertentu ... misalnya iklan berkaitan judi boleh dielakkan. Maka, tiada masalah mengenai jenis-jenis iklan yang akan dipaparkan.

Berminat nak mencuba PopAds?

Klik sini atau  klik iklan dibawah untuk daftar.

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork


CARA KETIGA : POPCASH.NET


Popcash.net merupakan iklan untuk website/blog yang berdasarkan kepada CPM dimana,pihak Popcash.net akan membayar setiap ahlinya(dikenali juga Publisher)bukan sahaja melalui klik yang diperolehi tetapi juga berdasarkan jumlah trafik blog/website tersebut.

Oleh itu,semakin besar jumlah trafik yang diperolehi oleh sesuatu blog/website maka penghasilannya juga akan semakin besar.

Bentuk iklan yang ditawarkan oleh Popcash itu sendiri adalah iklan PopUp, seperti yang kita ketahui iklan PopUp ini tidak mengganggu dalam penggunaan Side bar pada widget blog, akan tetapi iklan akan muncul di halaman yang berbeda ketika pengunjung klik pada suatu link yang terdapat pada blog/website kita.

Berminat dengan Popcash.net?

daftar di SINI atau klik SINI



Tutorial meletakkan iklan popcash.net di blog/website

1.Login kedalam akaun Popcash.net anda

2.Pada menu utama, pilih menu Publisher dan klik pada 'Websites'
  Masukkan website/blog anda dengan klik pada "Add a new website"
  serta isikan data-data website anda

3.Setelah itu klik "Add website".Tunggu sampai disetujui pihak Popcash.net, biasanya paling lama      adalah 1 hari.

4.Jika sudah diapprove permohonan anda, pilih sub menu "Get Code" dari menu Publisher

5.Pilih website anda, lalu klik "Get Code"

6.Setelah mendapat kode CSS  pasang kode CSS tersebut di website/blog anda.

7.Di blog/website anda, Pilih menu template dan  Klik Edit HTML
  Copy dan Pastekan kode CSS dari Popcash.net diatas atau sebelum kode </head>

8.Cuba view template anda.Jika ok, klik Save  template

9. Siap.